

Ontdek wat Jan en Nelly
van Molenaar vinden
Jan (64) en Nelly (63) uit Puttershoek deden jarenlang alles zelf in huis, maar vonden het nu tijd om zichzelf wat te gunnen. “We worden ouder, Jan doet al zoveel. Laten we het dit keer écht goed doen,” zegt Nelly. Het resultaat? Een stijlvolle, veilige badkamer, zónder wekenlange verbouwing.
Jan en Nelly wonen in Puttershoek in een twee-onder-een-kapwoning. Ze kozen voor een deelrenovatie van Molenaar.
starstarstarstarstar
Jan en Nelly beoordeelden
ons met 5 sterren
De badkamer van Jan en Nelly
Tijd voor gemak
en kwaliteit
De badkamer in hun huis uit 2002 was gedateerd, met zwarte strips, een gladde tegelvloer en een vervelende opstap in de douche. "Ik moet in de toekomst aan mijn knie geopereerd worden," vertelt Nelly. "En we weten allemaal: de meeste ongelukken gebeuren in de badkamer."
De beslissing kwam niet alleen uit noodzaak. “Iemand die wij kennen had een prachtige inloopdouche laten plaatsen,” zegt Nelly. “Ze genoot er maar drie maanden van voordat ze verhuisde. Toen dacht ik: laten we dit nu doen, zodat wij er wél lang van kunnen genieten.”
Van zelf klussen
naar slimme keuzes
“We hebben álles zelf gedaan vroeger,” vertelt Jan. “Maar eerlijk is eerlijk: een badkamer is specialistenwerk en daarbij worden wij ook een jaartje ouder.” Via advertenties en de tv kwamen ze bij Molenaar uit. “Wat ons aansprak was de belofte van weinig overlast en een snelle renovatie.” Het echtpaar vroeg het Molenaar-magazine aan en besloot een kijkje te nemen in de showroom in Breda. “We hadden een weekje vrij en wilden ons goed oriënteren. De producten van Molenaar zijn niet per se goedkoop, maar veel mooier en degelijker dan elders. Samen met de adviseur hebben we uiteindelijk precies uitgezocht wat écht bij ons past.”
Tip van Nelly: 'Gun jezelf een mooie badkamer
voordat het echt moet. Wij genieten er elke dag
van en dáár gaat het uiteindelijk om'
Een renovatie met minimale overlast
Jan en Nelly kozen bewust voor een deelrenovatie: het bad bleef staan, maar de douche en de vloer werden vernieuwd. “We wilden niet weken in het stof zitten. De renovatie duurde twee dagen en dat was perfect.” Het eindresultaat werd nog mooier door de wandpanelen, waar ze enorm enthousiast over zijn: “Zó makkelijk schoon te houden, geen voegen meer, en het ziet er prachtig uit.” Als extraatje kozen ze voor een Sunshower. “Een cadeautje aan onszelf,” lacht Nelly. “En hij slaat automatisch af na 9 minuten. Handig, want ik vergeet nog wel eens wat.”
De monteurs waren volgens Jan en Nelly ‘ontzettend netjes, vriendelijk en vakkundig’. “Ze deden zelfs extra klusjes: een nieuwe kraan plaatsen, helpen met het kitten bij het toilet en meedenken over de afwerking. “We hebben ze dan ook goed verzorgd met soep en broodjes,” glimlacht Nelly. “Ze werkten keihard. Echte toppers.”
Zouden ze Molenaar
aanbevelen?
“Absoluut,” zeggen Jan en Nelly volmondig. “De communicatie is helder, je krijgt altijd antwoord op je vragen en het hele team werkt duidelijk goed samen. Je voelt dat het een familiebedrijf is. Alles is netjes en professioneel verlopen en de badkamer is prachtig geworden. Wij zijn er heel blij mee.”