Telefonisch in gesprek met de klant op pc

Bedankt voor je betaling

Hartelijk dank voor je betaling! 

Je betaling is succesvol verwerkt, bedankt daarvoor! Heb je nog vragen of loop je ergens tegenaan? Mail gerust naar badkamers@molenaar.nl of bel ons op 0341 – 23 23 00, we staan voor je klaar. 

Inspiratie en tips

Moodboard stijl Wellness-chic_online

Volg ons op social

Benieuwd naar het laatste Molenaar-nieuws en de leukste badkamerweetjes? Volg ons dan via Facebook en Instagram, zodat je niks meer mist!  

Natasja Froger Social Media Molenaar
Wastafelmeubel_520x670px_5
2406_Blog-Moodboard-Japandi_Hero-Mobile_2560x1200px

Volg ons op social

Benieuwd naar het laatste Molenaar-nieuws en de leukste badkamerweetjes? Volg ons dan via Facebook en Instagram, zodat je niks meer mist!  

Moodboard stijl Wellness-chic_online
Natasja Froger Social Media Molenaar
Wastafelmeubel_520x670px_5
2406_Blog-Moodboard-Japandi_Hero-Mobile_2560x1200px

Veelgestelde vragen

Hoe belangrijk is ventilatie in mijn badkamer?

Badkamermaterialen zijn bij uitstek geschikt in vochtige ruimtes. Echter, het is in de badkamer altijd belangrijk om voor goede ventilatie te zorgen. Ventilatie zorgt ervoor dat vocht wordt afgevoerd. Gebeurt dit te weinig, dan kunnen de muren en het plafond beschimmeld raken.

Welke schoonmaakmiddelen mag ik gebruiken?

Wees terughoudend met agressieve schoonmaakmiddelen zoals agressieve ontkalker, chloor en desinfecteerproducten die alcohol bevatten. In sommige gevallen kunnen deze schoonmaakmiddelen schade toebrengen aan de thermostaatkraan, de panelen, de douchestoel, de glaswanden en de chromen onderdelen van je Molenaar douche. Ook kan dit de antisliplaag aantasten en/of oplossen. We raden je aan om alleen zachte reinigingsmiddelen te gebruiken, zonder schuurmiddelen.

Hoe houd ik mijn glazen douchewanden schoon?

Wij adviseren je om de douche na gebruik af te spoelen met water en het glas te drogen met een raamwisser of een katoenen doek. Hiermee voorkom je dat vuil en kalk zich gaan hechten op de glaswand en blijft het glas mooi helder. Ontstaat er toch kalkvorming op de glaswand? Gebruik dan schoonmaakazijn om het eraf te halen.

Je kunt ervoor kiezen om je Molenaar douchewand te laten behandelen met Easy Clean. Deze behandeling zorgt ervoor dat de poriën van het glas gedicht worden. Het gas is dan vuilafstotend.  Zo wordt schoonmaken nog makkelijker!

Hoe houd ik mijn kitnaden schoon?

Om te voorkomen dat er zeepresten blijven zitten in onder andere de kitnaden, adviseren wij je de douche na gebruik goed af te spoelen. Je kunt de kitnaden het beste schoonmaken met groene zeep, dit is niet agressief. Zorg daarnaast voor goede ventilatie. Dit heeft namelijk invloed op het kitwerk. Bij een minder goede ventilatie zal het kitwerk sneller achteruit gaan.

Hoe houd ik mijn thermostaatkraan schoon?

We adviseren je om de temperatuurknop elke week van koud naar warm te draaien bij een lopende kraan. Hierdoor blijft de kraan soepel en voorkom je het ontstaan van kalk op het thermostaatelement.

Hoe moet ik een doucheputje of afvoerputje schoonmaken?

Om je doucheputje te reinigen, verwijder je eerst oppervlaktevuil zoals haren. Giet vervolgens een mengsel van baking soda en azijn in het putje en laat het enkele minuten inwerken. Borstel het putje schoon en spoel grondig na met warm water.

 

Hoe vaak moet ik een doucheputje schoonmaken?

De frequentie van het schoonmaken hangt af van het gebruik en de mate van vervuiling. Over het algemeen is het raadzaam om het putje tweewekelijks schoon te maken. Bij intensief gebruik of merkbare geurproblemen kan vaker schoonmaken nodig zijn.

 

Hoe ontstop ik een doucheputje?

Bij een verstopt doucheputje kun je beginnen met een mengsel van baking soda en azijn. Giet dit in het putje en laat het inwerken. Spoel daarna met kokend water. Als dit niet helpt, gebruik dan een ontstoppingsmiddel volgens de instructies op de verpakking. Schakel bij aanhoudende problemen een loodgieter in.

 

 


 

Wat helpt tegen kalkaanslag in de badkamer?

Een ontkalkingsmiddel, zoals bijvoorbeeld onze kant-en-klare badkamerreiniger van Molenaar. De spray maakt schoonmaken, ontkalken en ontvetten een fluitje van een cent en heeft een heerlijke, frisse geur die lang blijft hangen. Deze alleskunner verwijdert moeiteloos kalk- en watervlekken en laat een laagje achter dat nieuwe hechting van vuil voorkomt. Gebruik 'm voor je héle badkamer: van spiegel tot toiletpot en van douchewand tot wastafel. Andere methoden om kalkaanslag te bestrijden lees je hier.

Hoe werkt het Molenaar Kalkpreventiesysteem?

Het Molenaar Kalkpreventiesysteem voegt via een speciaal doseringssysteem een kleine hoeveelheid van maximaal 5 ppm (parts per million) voedingsgeschikt polyfosfaat toe aan het leidingwater. Dit voorkomt kalkaanslag en corrosie in leidingen, apparatuur en sanitair. Het calcium in het drinkwater blijft echter aanwezig als bouwsteen voor het menselijk lichaam. Zo biedt het systeem bescherming tegen kalkaanslag, maar met 100% behoud van drinkwaterkwaliteit. Lees hier meer over het kalkpreventiesysteem.

Hoe werkt een aanbetaling?

Het bedrag van de aanbetaling staat op de koopovereenkomst. Deze dien je op de dag van exacte maatopname te betalen. Onze maatopnemer heeft een mobiele pinautomaat bij zich.

Hoe betaal ik bij oplevering?

Je betaalt het restantbedrag bij oplevering van je nieuwe badkamer. Je kunt dan alleen betalen met een pinpas. De betaling met de pinpas is voor zowel jou als voor ons veel veiliger. Onze installateurs hebben een mobiele pinautomaat bij zich, zodat je met je bankpas of per Eurocard/Mastercard kunt betalen. Ook kan je internetbankieren. De installateurs tonen dan aan dat het bedrag is overgemaakt.

Hoe verhoog ik mijn pinlimiet?

Behalve dat er voldoende geld op de betaalrekening dient te staan, hanteren de meeste banken een pinlimiet. Ongeacht je persoonlijke saldo, kan je dan niet meer betalen met je pinpas dan het bedrag waarop de pinlimiet is vastgesteld. Is het pinlimiet niet toereikend? Neem dan contact op met je bank. Doe dit minimaal 4 werkdagen van tevoren. Is het verhogen gelukt? Vraag dan voor de zekerheid wanneer deze verhoging vervalt. Zo weet je zeker dat de aflevering vlekkeloos zal verlopen. Houd er rekening mee dat je géén pinbetalingen kunt doen voordat je de badkamer met pin bij onze installateurs hebt betaald. Als je wel van tevoren pint bij een pinautomaat of een pinbetaling doet, vervalt de pinlimiet en kan je de betaling niet voldoen.

Hoe kan ik voor levering betalen?

Je kunt er ook voor kiezen om het bedrag van tevoren over te maken. Houd er dan wel rekening mee dat de bank en onze financiële administratie twee weken de tijd nodig hebben om je betaling te verwerken. Neem dus het zekere voor het onzekere en maak het gehele bedrag twee weken voor de geplande oplevering over. Het rekeningnummer van Molenaar is IBAN NL33RABO0113635931 ten name van Molenaar Montage B.V. te Nunspeet. Let op: Vermeld bij betaling je ordernummer.

Kan ik betalen door middel van een eenmalige machtiging?

Als je wilt betalen via een eenmalige machtiging, geef je eenmalig toestemming om het aankoopbedrag van je rekening af te schrijven. De toestemming geef je door de machtiging persoonlijk te ondertekenen.

Hoe kan ik mijn factuur betalen?

Je kunt jouw factuur eenvoudig betalen via de betaallink die wij per e-mail hebben toegestuurd. Klik op de link en je wordt veilig naar de iDEAL-betaalomgeving geleid. Liever handmatig betalen? Dat kan natuurlijk ook, gebruik daarvoor de betaalgegevens op je factuur.

Is de betaallink veilig?

Ja, de betaallink is 100% veilig. Wij versturen deze altijd vanuit ons officiële e-mailadres finance@molenaar.nl. Je kunt dit controleren in de afzendergegevens van de e-mail. Twijfel je? Neem gerust contact met ons op via 0341 - 23 23 00.

Houdt de betaallink rekening met creditnota’s of eerdere betalingen?

Ja, de betaallink houdt automatisch rekening met eventuele creditnota’s of eerdere betalingen. Zo kun je er zeker van zijn dat je nooit per ongeluk een bedrag dubbel betaalt.

Kan ik de betaling ook handmatig overmaken?

Ja, dat kan. Alle benodigde gegevens voor een handmatige betaling, zoals het factuurnummer en ons rekeningnummer, vind je op de factuur. Vergeet niet je factuurnummer te vermelden bij de betaling.

Wat moet ik doen als ik de betaling al heb voldaan?

Als je de betaling al hebt gedaan, mag je onze e-mail negeren. Je betaling wordt automatisch verwerkt en gekoppeld aan je factuur.

Staat je vraag er niet tussen?