U heeft recentelijk een brochure van Molenaar aangevraagd. Onze brochure geeft u een duidelijk beeld over wie wij zijn, waar we voor staan en welke veilige badkameroplossingen we bieden. Wij kunnen ons voorstellen dat u nieuwsgierig bent geworden naar de mogelijkheden voor uw eigen badkamer, en wat de investering hiervoor zal zijn. Hierover informeren we u graag persoonlijk, maar helaas konden we u telefonisch niet bereiken.
We vinden het belangrijk om u een eerlijk en vrijblijvend advies op maat te geven. Een telefonisch gesprek geeft inzicht in uw huidige badkamersituatie en uw wensen en behoeften.
Na het gesprek hebt u een beter beeld van de dienstverlening van Molenaar en weet u of Molenaar de geschikte partner is om uw badkamer veilig aan te passen. Het gesprek duurt slechts 5 minuten.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het doorgeven van uw contactgegevens. Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen en gaan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u leggen.
Met hartelijke groet,
Sander Hengeveld
Manager klantcontact team