Heeft u een vraag?

Als u welzijnsproducten nodig hebt, wilt u zeker zijn van een goed advies, een verstandige keuze en zorgeloos comfort. Bij Molenaar voelen we ons daarvoor verantwoordelijk. Stel daarom gerust uw vraag we helpen u graag.

Naar contactformulier
Heeft u een vraag?
SLUITEN

 

Bijvoorbeeld: JME
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Bijv. 1234 AB (verplicht veld)
Dit is een verplicht veld
Bijv. 0611223344 (verplicht veld)
Dit is een verplicht veld

 

Badkamer service

Vind snel het antwoord op veelgestelde vragen en garanties over onze comfortdouches en badkamertoebehoren. Wilt u toch nog meer informatie? Bel dan 0341 - 23 23 00 of stuur een Whatsapp bericht naar 06-13 14 66 62.

Veelgestelde vragen badkamer

Ik heb een lekkage in mijn comfortdouche. Wat moet ik doen?

Bel direct onze servicedienst 0341 - 23 23 00. Onze medewerkers staan 24/7 voor u klaar. Wanneer de lekkage is ontstaan door een montagefout, nemen wij uiteraard de reparatiekosten voor onze rekening. Is de lekkage niet ontstaan door een montagefout, dan kan het zijn dat de kosten aan u gefactureerd worden. In dit geval zullen we de eventuele kosten altijd eerst met u bespreken.

Hoe belangrijk is ventilatie in mijn badkamer?

Badkamermaterialen kunnen goed tegen vochtige ruimtes. Toch is het ventileren van uw badkamer van groot belang. Ventilatie zorgt ervoor dat vocht uit uw badkamer wordt afgevoerd. Als de afvoer van vocht onvoldoende is, kunnen uw muren en plafond beschimmeld raken.

Kan mijn cv-ketel mijn regendouche van voldoende water voorzien?

Bij het inmeten van de comfortdouche is gekeken of uw cv-ketel geschikt is voor een regendouche. Wanneer u een regendouche heeft besteld, kunt u er dus vanuit gaan dat uw ketel de regendouche van voldoende water kan voorzien. De kracht van de waterstraal is vervolgens sterk afhankelijk van de waterdruk en het aantal gaatjes in de douchekop. Hoe kleiner en minder gaatjes, des te feller de waterstraal. De waterdruk wordt mede bepaald door de warmwatercapaciteit van uw cv-ketel.

Hoe maak ik het afvoerputje schoon?

Stap 1: Verwijder het zilveren afdekplaatje door het omhoog te trekken. Het afdekplaatje kan stevig vastzitten waardoor het enige kracht vergt om het afdekplaatje los te krijgen.

Stap 2: Verwijder het witte buisje door het met behulp van de hendel uit het afvoerputje te trekken.

Stap 3: U heeft alle onderdelen verwijderd. De onderdelen kunt u nu schoonmaken. Ook kunt u het afvoerputje aan de binnenkant schoonmaken.

Stap 4: Plaats het witte buisje weer terug door het in het afvoerputje te duwen.

Stap 5: Plaats het afdekplaatje terug over het sifon heen. Het plaatje heeft drie bevestigingspunten, duw deze op de drie schroeven die op de afvoer zitten.

Hoe houd ik mijn glazen douchewanden kalkvrij?

Bij het onderhouden van de douchewand is het van belang dat u na het gebruik van de douche het glas afspoelt met water en droogt met een raamwisser of een katoenen doek. Hierdoor voorkomt u dat vuil en kalk zich gaan hechten. Mocht er toch kalkvorming ontstaan op de glaswand, dan kunt u schoonmaakazijn gebruiken om dit te verhelpen.

Hoe kan ik betalen?

U betaalt bij oplevering van uw comfortdouche. Voor uw veiligheid en die van ons vragen wij u te betalen door middel van een pinbetaling. Onze installateurs beschikken over een mobiel pinautomaat. Vraag wel even bij uw bank na of u een pinlimiet heeft. Ongeacht uw saldo kunt u dan niet meer pinnen dan het bedrag waarop de pinlimiet is vastgesteld. Uw bank kan de limiet tijdelijk verhogen.

Garantie

CBW garantie op uw Comfortdouche

Molenaar CBW erkendMolenaar is aangesloten bij én erkend door de Centrale Branchevereniging Wonen (CBW). Hierdoor heeft u veel extra zekerheden. Om te beginnen voldoet onze uitgebreide, eigen productgarantie aan de strenge CBW-voorwaarden. Alleen specifieke klachten over het gebruik en de producteigenschappen zijn van deze garantie uitgesloten. Wat onze CBW-erkenning concreet voor u betekent leest u op www.cbw-erkend.nl of bekijk de video.

CBW-garantie
Op elke Comfortdouche krijgt u bij ons standaard 3 jaar CBW-garantie. In het tweede en derde jaar wordt hierbij wel rekening gehouden met de gebruikelijke afschrijving. Dit betekent dat u een deel van de eventuele kosten voor eigen rekening neemt volgens onderstaande verdeling:

  • Het eerste jaar
    Reparatie, met inbegrip van materiaal, vrachtvervoer en voorrijkosten, zijn volledig voor onze rekening.
  • Het tweede jaar
    Wij nemen tweederde van de reparatiekosten, met inbegrip van materiaal, vrachtvervoer en voorrijkosten, voor onze rekening.
  • Het derde jaar
    Wij nemen een derde van de reparatiekosten, met inbegrip van materiaal, vrachtvervoer en voorrijkosten, voor onze rekening.
KLANTEN GEVEN MOLENAAR EEN 8.3 Lees reviews